Experiment

Nu när jag inser att denna blogg börjar barka ut, har haft fina idéer till blogginlägg, men någonstans i milky way tappade jag bort mig. Inte för att jag tar droger men tappade helt enkelt tråden, därför blir dagens blogginlägg ett experiment, det är handlar även om ett sjukt experiment som gjordes på engelska soldater, de testade LSD och såg hur länge man kunde strida. Soldater som klättrar i träd och virar sina komminaktionsmedel runt träden. Fint att han ska bygga ett fort och tar timmar på sig för att få stället utpekat, stället syns 500m bort.


Kommentarer
Postat av: Tullvakt

upp med den här videon på bloggen!
sjukt rolig :)
http://www.youtube.com/watch?v=gx-NLPH8JeM

2008-01-09 @ 02:52:02
Postat av: Christian

Japp nu när du har postat den e den uppe. Sjuk film!!!

2008-01-09 @ 19:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0