En ny dag, en ny plan.

Jag har efter virus och spyware insett att hela PC marknaden är på nedgång. Nu har jag införskaffat en Macintosh, denna maskin sägs ska vara utan skräp som vissa programmerare spinner fram. Har för säkerhetens skull skaffat ett antivirus program. Likt förbannad blinkar det till ibland där man får se sårbarheter som vissa sidor har. Verkar som en ny virus marknad växer fram. Har annars planerat att ta mig ifrån spelträsket för att vakna upp för en ny värld.

Detta är min nya macbook, säkrad framtid, säkrad för virus!



Kan även meddela att CSN har sagt upp bekantskapen så bloggen byter namn till Nordpolen. Stannar kvar i Norbotten för en magisterexamen och jobbsökande, dags att komma ut på marknaden innan man är för gammal. Ha en bra dag! Dags för mig att ta sig in i staden för inskrivning på AMS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0